وبلاگ

درباره ارده

درباره ی ارده

محتوای جدول

در این مقاله قصد داریم درباره ی ارده برای شما  بگوییم. ارده که اصطلاحا به آن طحینه هم گفته می شود، از دانه های کنجد تفت داده شده و له شده به دست می آید. ارده که خد به تنهایی می تواند یک وعده ی غذایی صبحانه را تشکیل دهد و می تواند سطح انرژی شما را برای انجام کارهای روزمره تان کنترل کند.

 

 

درباره ی ارده – دستگاه ارده ساز

 

ارده را به روش های مختلفی می توان استفاده کرد، می توان به صورت خالص ، بدون افزودنی با نان مصرف کرد، و یا از افزودنی هایی مثل : عسل ، انواع شیره ها ، مربا و… صرف کرد.

 

روش به دست آوردن ارده

در این مقاله راهکارهایی ارائه می دهیم که شما می توانید از آن طریق طرز تهیه ی ارده را یاد بگیرید و حتی می توانید از این طریق به درآمد زایی برسید:

 

برای به دست آوردن ارده شما به یک پیمانه کنجد خام و چند قاشق چایخوری روغن زیتون نیاز دارید.

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید تا کاملا داغ شود.

یک لایه نازک از دانه های کنجد را داخل سینی فر بریزید

کنجدها را به مدت 8 دقیقه در فر برشته کنید. هر چند وقت یکبار هم بزنید تا همه جای کنجدهای برشته شوند. البته اجازه ندهید تا دانه ها خیلی قهوه ای شوند

دانه های برشته شده را داخل آسیاب برقی بریزید و هم بزنید تا پودر شوند

روغن زیتون را اضافه کنید. البته باید در هر مرتبه فقط یک قاشق غذاخوری روغن اضافه کنید و حسابی هم بزنید تا به خورد هم بروند. در نهایت باید خمیر نرمی به دست بیایید. البته نباید خمیر شل و روان باشد

هم زدن را تاحدی ادامه دهید که خمیر کاملا نرم و یکدست شود

سپس آن را داخل شیشه بریزید. در آن را محکم ببندید و چندین ماه در یخچال نگهدارید. از این ارده می توانید برای تهیه حمص هم استفاده کنید.

 

 

 

اما در ادامه قصد داریم راهکاری به شما ارائه بدیم که به راحتی بتوانید به ارده دسترسی پیدا کرده و بتوانید به راحتی از آن درآمدزایی کنید.

شرکت تاو صنعت که حوزه ی فعالیت آن دستگاه های آسیاب و ارده ساز و روغن گیر است، می تواند به راحتی به شما این امکان را بدهد که بتوانید از طریق دستگاه ارده ساز، کسب و کار مخصوص به خودتان را ایجاد کنید و حتی برند تجاری برای خود ایجاد کنید و به درآمد و کسب و کار بسیار پرسود برسید.

 

با تاوصنعت همراه باشید.

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.