شرکت تاو صنعت یکی از بزرگترین تولید کنندگان  ماشین آلات صنایع غذایی در کشور است که در سال 1394 به طور تخصصی طراحی و تولید دستگاه های آسیاب صنعتی فعالیت نمود تا اکنون خط تولید خود را بزرگ تر کرده است.عمده فعالیت تاو صنعت در طراحی و تولید انواع دستگاه های روغن گیر، آسیاب های صنعتی و دستکاه های روغن کشی، پرس سرد است.

در طول فعالیت توانسته ایم به هنوان یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده دستگاه های صنایع غذایی در سطح کشور شناخته شویم.شعار و هدف اصلی ما رضایت شما مشتریان عزیز است در همین راستا تیم پشتیبانی و گارانتی ما در کنار شماست…ما مفتخریم که درکنار شما بوده و خواهیم بود. همچنین خرسندیم خدمات رسانی مشتریانی را در خانواده تاو صنعت داریم که با در کنار هم بودن خوشحال و تا به امروز همراهی داشته اند. همچنین هر روز مفتخریم مشتریان عزیز به این خانواده می پیوندند.

تمامی سفارشات با با ارسال درب منزل یا کسب و کار شما است و در همین راستا بیش از 1200 محصول را در کشور عزیزمان ایران ارائه داده ایم.یکی از ویژگی های تاو صنعت بهرمندی از توسعه و نوآوری می باشد که سعی کرده ایم هر روز این مسیر را بهبود ببخشیم تا محصولاتی تولید کنیم که مشتریان لایق آن باشند

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.